Ideální je amfiteátr plný lidí a slunečné počasí. Nemůžeme ale riskovat nasazení a práci tolika lidí, pokud nebude ideální nebo dokonce mizerné počasí.

Velký zastřešený prostor, např. Alšovka na Hluboké nebo pavilon na výstavišti. Tady bychom zahodili resp. znehodnotili práci zvukaře. Kdyby se rozkrájel, kvalitně takový prostor nenazvučí a opět riskujeme s výkony a nasazením umělců.

Komornější sál plný lidí (200 lidí se na koncertech s velkým prostorem ztratí, v malém sále ale vytvoří fantastickou kulisu) ideálně ve vlastnictví státu resp. kraje je ideální. Rekonstruovaný sál Jihočeské filharmonie se zdá ideální.

Pokud ušetříme za nájem, prostředky můžeme dát našim filmařům, kteří v komorním prostředí se slušnou diváckou kulisou vytvoří záznamy jednotlivých sekcí hudebního festivalu, který může krajský šéf kultury i Jihočeská filharmonie i školy i my dále a donekonečna využívat.

Ideální je i zadní projekce. Počítáme s virtuálními kulisami i s promítáním studentských klipů a filmů.

Ředitel Ota Svoboda, dirigent Václav Talich a Martin Týml přiblížili filharmonii lidem. Foto Deník/Jaroslav Sýbek

Paní Krchová z Jihočeské filharmonie nám předběžně zarezervovala nový sál Jihočeské filharmonie a my napjatě čekáme na plánové setkání se oběma šéfy. Patrikem Červákem a Otou Svobodou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *